Tacky in Halmstad

Jag är jättedålig på uppdateringar nu för tiden, jag VET! Jag måste bättra mig...
Den här helgen har jag hur som helst varit ledig. Det har varit så sjukt skönt så det finns inte.

Fredagen spenderade vi hemma hos mamma och pappa med grill och gott vin.
Alltid lika trevligt att vara där.
Skönt när man kan gå dit med, få sig lite motion är ju aldrig fel.

Lördagen inleddes med att Mattias ringde vid 08.45 och undrade om vi skulle med och gymma. Och ja, så blev det. Vid 09.15 satt jag på en motionscykel på gymmet och förbannade mig själv för att jag glömt mina snus hemma. Efter 40 minuters hetsigt trampande på cykeln traskade jag vidare till hantlarna och biffade upp mig lite ( hahahaha...) för att sedan avsluta på cykeln och hoppa lite hopprep. Vågar ju inte göra så mycket mer med det här jäkla bråcket. Det gör fortfarande ont, ibland molar det något fruktanssvärt i ärret och ja, jag känner mig inte riktigt lika bra som jag var innan. Stackars mig.

Vid 11 snåret var vi hemma igen, åt god frukost och duschade, för att sedan packa inför Halmstad. Mattias och Jessika kom och hämtade oss vid 14 och vi anlände ca en timme senare i Halmstad. Lagade god mat, drack gott, spelade Kotte och kikade på film.
Sedan blev det lite trevlig musik för att bygga på partyhumöret, vi skulle ju ut och svänga våra lurviga sen var det tänkt.

Vid midnatt äntrade vi Moon. Och vi kom in, trots att Jessika inte hade åldern inne. Hade det varit jag som inte hade haft åldern inne hade vi glatt fått traska hem igen. Sorligt men sant. hur som helst. Vi beställde varsin öl, kände av musiken och dansade.
Men jag kunde inte koncentrera mig. Hela dansgolvet innehöll desperata människor som åmade och kråmade sig på pelare, på andra människor osv. Och det såg bara så JÄVLA smaklöst ut.

En brud, lång som satan och bred som gatan, åmade sig mot en stackars liten kille. Han såg dock nöjd ut, men hans polare fick sig ett gott skratt åt de iaf. Den här bruden var så tacky. Han skrevade över lillkillens lår, så hennes klänning alá marknad 1997 ( ni vet sådana i stretchtyg med glitter vid urringningen...) gled upp så man kunde skåda hennes privata delar. Sedan, mitt på dansgolvet så går hon ner på knä och gosigosar mot hans privata delar. Sen började hon åma sig mot en av pelarna som var vid dansgolvet. Usch och fy, det var så patetiskt.

Vid 02 hamnade vi på Kebabkungen, där världens godaste kebab finns! Mums!
När vi väntade på Joel som skulle köpa kebaben så kom det fram två pundare till oss och frågade mig och Jessika om vi hade någon röka. Som de kunde få köpa. Vi såg lite oroat på varandra och sen började de förklara att de var ute efter braj eller m. Nej, sa vi. Ser vi ut som några pundare eller? Sen gick de. Två minuter senare körde polisen förbi. Det hade varit gett om de kört förbi när de frågade. Hade varit trevligt att få sätta dit någon någon gång. Men drömma kan man ju...

Hemma lite senare, bäddade upp bäddsoffan och somnade rätt fort. Inte på toaletten dock, som en viss Mattias gjorde, lille stackare!

Söndagen gick i slapphetens tecken med härlig frukost, massa vänner-avsnitt och en film, för att sedan packa ihop och vara hemma i Älmhult igen vid 18.

Nu lutar det åt sängen, imorgon är jag ledig, så då blir det en heldag med Joel. Vi ska ha en liten kräftskiva för oss själva imorgon, ska bli så gott!

Godnatt!


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback