It´s partytime, dude!

Åh, åh, åh, vilken rolig kväll det var igår. Sjukt kul.
Aningens stressad dock, när ag bjöd in gästerna vid halv 7 och insåg att klockan var 6 och jag inte lagat min mat än. Men jag hann, för mina gäster är alltid trevliga och kommer lite för sent ;)

Kary och Emelie var här, vi drack vin/ öl i köket och pratade massa strunt, samt cpade oss med salta pinnar och spelade kortspel.
Sen när vi var lagom lulliga och knäppa så drog vi till Speakeasy där jag och Kary svängde våra lurviga, och Emelie försvann, men vi hittade henne i slutet.

När hungern slog på trodde vi att vi skulle avlida, stod och gnällde vid garderoben om mat, vänder oss åt vänster och ser " Korv" på en skylt, varpå vi springer för livet och köper 3 korvar, varav den ena dör och trillar i golvet, men en snäll kille plockar upp vår korv, lägger den på bardisken och säger " den här korven kan de ju inte äta" och så fick vi en ny korv. Mumma!

Promenaden hem var hemsk, kallt som tusan om fötterna, kallt om näsan, kallt om allt. Men vi kom hem, och jag fick sova som en stock, skönt, skönt skönt!

Note to self: Ha inte pumps när det är snö och minusgrader ute!

Note to Joel: Försök att komma ihåg var du lägger mina saker! hittade min hårfön i en garderob, 2 bhar bakom soffkuddarna...

Note to LB Fox och Ollie The Iller: Vi måste partaja igen snart!

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback