Sjukling.

Brööl. Vaknade med feber i morse, men vågade inte lita på vår temp, så åkte hem till mamma och pappa för att testa deras, japp, feber. åkte hem igen och kollade tempen, fortfarande feber, jämförde med Joel, han hade ingen feber, så då måste ju tempen stämma. Tänk vilka procedurer jag utför bara för att intala mig själv att jag faktiskt är sjuk, eller snarare försöka bevisa att jag inte är sjuk, för jag hatar att vara sjuk.

Men nu har jag ringt jobbet, blir hemma idag och imorgon, och som vanligt har jag dåligt samvete, men fan, jag mår piss. MLY - lyssna på din kropp för helvete, har du feber så ska du stanna hemma! Det värsta är bara att jag var ju sjuk redan i början av den här månaden, och nu är jag sjuk igen. Jag måste vara en riktig vekling för bakterier.
K som jag skulle jobbat med ikväll är med sjuk, så det är väl något som går. Och både mamma och pappa var med sjuka, härliga tider.

Så nu sitter jag här och undrar vad jag ska göra idag, lederna ömmar och jag svettas som en gris. En dusch låter lockande, och sen krypa ner i sängen med en bra bok och ett paket alvedon.

Härliga tider...


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag är med sjuk... och Hanna. Och Linda. Väckte TII imorse för att jag la min skållheta arm om honom. Det är faktiskt inte illa!

2008-12-29 @ 12:57:14
Postat av: Rebecca

Såg nu att du hade kommenterat hos mig ;) Yes, två träffar, hehehe. Vi tar uppdateringen när vi hörs!

2008-12-29 @ 13:00:38

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback