Coralee Daydreamer Quiet Storm







Idag ska vi göra Växjö osäkert. Ska bli riktigt trevligt.
Blev kanske inte de bästa bilderna på sminket, men det får duga för stunden.
Alla skuggorna är från MAD. Rosalila Coralee, Isblå Daydreamer och Svarta Quiet Storm.
Är riktigt nöjd med resultatet. Det blev faktiskt kanon.
Försökte mig på lösögonfransarna idag, det gick inte alls då de flög hit och dit och vissa har jag inte hittat ännu, så det fick vara mina naturliga idag.

Nu väntar jag på att mannen min ska komma hem, så vi kan åka och äta innan vi kör till Växjö.

Ha en fin kväll, allihopa!

/ MLY

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Läckert med det svarta! Du ser jättefin ut!

Lösögonfransar kan vara så där bland. Hade ett himla bekymmer med mina igår. Fick ta om hela proceduren innan jag hade dem på plats. Vet inte vad det beror på, men vissa dagar är nog inte lösfransdagar, helt enkelt...

Ha så kul nu!!

Postat av: Professorn

Damn, min sötnos :D

2008-02-14 @ 11:32:29
URL: http://lifeofE.blogg.se

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback