Envy Blackcherry

Idag har dagen bestått av jobb. Men bara till 14.15. och eftersom jag inte tog någon lunch kunde jag med gott samvete traska hem klockan 13.45, skönt! Hämtade upp Joel, skjutsade honom till hans föräldrar och sen hem till syrran för att lämna ett block som hon glömt i min bil. Sen blev det till att handla mat. Lika tråkigt varje gång. Men det blev gjort, och nu är vi i full gång med matlagningen, eller ja, jag gör sallade som alltid och Joel steker och donar. Min lilla kock ;)

Passade på att göra en snabb sminkning med. Blev så sugen på MAD´s Black Cherry, så den åkte på, först ett lager löst, sedan ett lager med fuktad pensel. Sedan la jag på den gröna Envy, och gjorde även en eyeliner av Envy som lades på med fuktad pensel. Undre fransraden fick med ett svep med Envy och sedan på med lite kajal och mascara. Klart.



image236

/ MLY

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Detta är faktiskt en av de läckraste make-uper jag sett! Verkligen snyggt gjord! Älskar hur du använt Envy som eyeliner!

2008-02-26 @ 19:56:20
Postat av: MLY

Sminkan: Nejmen, oj :) tack så hemskt mycket. Vad glad jag blir. Jag blev faktiskt väldigt nöjd över den, så den har varit återkommande, som sagt idag med.
Tycker Envy funkade finfint som eyeliner, men väntar som sagt på min Eye Shadow Sealer så det ska bli lite bättre hållbarhet på det hela. Den borde komma snart...


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback