Fresh

Igår var det stora köttardagen. For real! Började härja loss på en stackars hudflik på fingret, som resulterade i blodbad och smärta. Fick plåstra om, men tro fan att all handsprit som används dagligen går igenom plåstret och har mörat upp mitt skadade finger. AJ! Sen slog jag halt ihjäl mig i bildörren igår, skulle försöka ta mig ur jobbilen lite snabbt och smidigt, men istället slog jag i armbågen, rätt på en sån där härligt öm punkt och trodde jag skulle svära sönder hela omgivningen, men det kunde jag ju inte, så jag ruskade argt på huvudet, blängde på bilen och gick in till min vårdtagare istället.

Idag jobbar jag kväll, jag vill helst vara ledig, men det är jag imorgon, och då ska jag hämta mina linser, de jag ar nu börjar ta slut, och jag pallar inte ha glasögonen mer, jag är så less på de. Dessutom måste jag alltid visa leg när jag köper snus när jag har glasögonen på, så jag ser det som ett tecken, jag ser för ung och dum ut i de, så jag får passa på att köpa snus när linserna är på, så man slipper förnedringen.

Jag kom på en sak. Bara sådär. Nej, men igår såg jag en av alla dessa Fröken Ångest, eller fröken X kan vi ju med kalla henne, men nej, inte mitt ex. I alla fall. Varje gång jag springer på henne ser jag så urbota hemsk och skabbig ut. Alternativt mjukisbyxor, flottigt hår, glasögon och värsta snusläppen, eller sådär bakisflottig som man bara blir en dag efter en hård suparkväll. Varför ska hon då se sådär piffig och fräsh ut, hela jävla tiden? Kanske för att hon just jobbar där jag alltid springer på henne. Men WTF! Nästa gång ska jag banne mig se FRESH ut. Sådär, "hej-jag-är-PERFEKT", det hade varit något.

MSN med hjärtat, snus på plats och jag börjar fundera på vad jag ska laga för mat, det måste betyda att denna dagen är igång.

Vi hörs/ MLY

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, japp lät verkligen som dagen är igång! Och alla dessa fröken X är som sagt jädra typsikt när man känner sig som "vackrast". Kul underhållning till blogg iallfall =D

Postat av: Sminkan

Alltid kul att läsa vad du har för dig! :-)

2008-02-20 @ 17:28:12
URL: http://www.sminkan.blogg.se

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback