Kattfnatt och lila piller

I´m caught in a trap, I can´t walk out... Amanda Jensen skrålar i mina högtalare, och jag har en busig katt som härjar bredvid mig. Min låda där mina böcker kom i är tydligen ett riktigt hett byte.
Jag fick ju då mina böcker, samt 2 filmer idag. Riktigt jävla gett, ska läsa hela dagen. Förutom promenad och handla mat, samt byta kattlådan och göra sit-ups, jag ska bli fit inför Beach 2008, tänkte jag. ( nej, det där säger jag absolut inte varje år....)

Mina ögonskuggor har dock fortfarande inte kommit, vilket känns riktigt surt, då det var ett bra tag sen jag beställde de. Hoppas på att de kommer imorgon.

Har haft MSNsnack med Erica, som alltid blir jag på så bra humör när vi drar igång.
Lämnat små lila piller till min kära älskling har jag med gjort. Min stackars Joel har varit krasslig hela natten, så när jag mötte upp han utanför IKEA såg han ut som ett lik, grådassig i ansiktet, stora påsar under ögonen, han såg inte ut som min baby alls. Försökte övertala honom att sjukskriva sig och åka hem istället, men karln är ju riktigt jävla envis och skulle absolut jobba klart sitt pass, för att sedan träna fotboll. Jag hoppas innerligt att han klarar av det bara, vill inte ha en man med vätskebrist, som svimmar på fotbollsplanen..

Köpt hem finmiddag till ikväll, kotletter med svampsås ska det bli. GOTT.

Nu tänkte jag städa lite här hemma, lägga på en ansiktsmask medan jag städar, och sedan gå ut och gå, känner huvudvärken komma. Härligt. tur jag köpte alvedon innan idag.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback