Nytt från MAD

Vilken härlig dag. Fått en riktigt bra sömn inatt, gick och la mig redan vid 22, och vaknade vid 09.00 imorse och var riktigt utvilad. Hämtade min nya bok, Känn pulsen slå och läste ett tag, gick sedan upp för att ringa och beställa nya linser, och sen blev det en lång härlig dusch.

Efter det sprang jag ner för att kolla posten, och äntligen hade mina och Lindas ögonskuggor kommit. 10 nya, härliga färger att testa. Idag blev det Coffee och Ruffles. Två härliga färger. Coffee var sådär riktigt mörkt, härligt brun, passar perfekt för en helt vanlig arbetsdag, men samtigt perfekt för utgång, möjligtvis ännu snyggare i en kombination av någon sprakande färg.
Imorgon får jag testa lite nya kombinationer, Eggplant såg riktigt snygg ut, så den står näst på tur.

Idag jobbar jag 16.15- 21.30 och efter det har baby lovat filmkväll med mys. Ska väl kolla på någon av filmerna som jag fick hem igår.
Sen jobbar jag 7.15 - 16.15 både torsdag och fredag, och sen är jag ledig till på tisdag.
Lördagen har vi planerat in en tripp till Växjö för att hälsa på Simon och Janni, och festa.

Har tyvärr kommit av mig lite i mitt snusavbrott, då jag igår kände ett enormt snussug, och var tvungen att testa hur det kändes. Den första snusen kändes inte bra, men sen blev jag tvungen att testa en till, och slutligen en till, och idag har jag med syndat och snusat. Men jag vet inte hur det ska bli. Helgen kommer ju bil förskräcklig utan snus, så kanske börjar jag igen. men jag får försöka att inte köpa en dosa, utan snällt be av Joel, så han kan hålla koll på att jag inte tar för många. Jag vill ju sluta, men det är så förbannat jävla svårt.

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback