Sex dagar

Sex dagar utan snus nu. Det här går mig på nerverna. Det är tveksamt om jag fortsätter så länge till. Jag blir ju galen av det här. Men å andra sidan vet jag ju att jag klarar att ha uppbrott. Kanske ska fortsätta snusa, men ha några mindre uppbrott då och då? Jag får överväga saken lite till...

Erica tipsade mig om en bok igår, så jag funderar på att dra ner på byn och försöka hitta den. Sen vill jag ha Känn pulsen slå, så får se om jag köper den med isf. Har ju som sagt kommit in på andra läsningen nu av alla mina böcker, så är kanske dags att fylla upp med lite nytt?

Joel hade sina kära kompisar här igår. De drack öl, jag drack cola. Vi kikade på K1, pratade massa skit och hade faktiskt riktigt roligt. Bästa var ändå Fabbe som inte alls trodde Hubban hette Hubbe; "Men han heter väl Greger???" Hahaha, Greger? No no no, ingen jäkla kåt gubbe med magväska och kilt, Hubban är sockersöt och rar och dessutom en tjej. Det är ingen som fattar att hon är en tjej. Alla säger han. Stackarns. Schizo nästa eller?

Nu ska jag brygga mig lite kaffe i min nya kaffebryggare. Eller, det är en kaffepressare. Ha. det här kommer gå illa.
Jag återkommer om jag överlever pressandet.

/ MLY


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback