fredag, fredag, fredag

God kväll.
MLY petar smidigt in snusen på plats och päser ner i stolen.
MIn fredag har faktiskt varit bra.

Jobbade 7.30-14.15, slapp tack och lov köra matrundan i byn, tack tack tack, det var verkligen befriande att slippa kånka på tunga matväskor upp för trappor och sen ut i ösregn.
Jobbet gick faktiskt ovanligt snabbt idag, så det var ju bra.
Sen begav jag mig ner på byn, tänkte att eftersom lönen kommit så får man ju unna sig lite shopping.

Hittade en supersöt tunika på Trend House, i en grön ton med virkade detaljer på, och till det ett brett mörkbrunt skärp. Gissa om jag kommer vara snygg imorgon när skatboet är duschat och tillfixat och kläderna är på ^^
Sen hittade jag ett par jeans på rean på JC, det är fan så mycket bättre än att punga ut olidligt mycket pengar på jeans, oftast ser ju modellerna mer eller mindre likadana ut ändå säsong efter säsong, med undantag för lite vidd och midjehöjd vill säga, men inga höga midjor för mig!

Efter kläderna blev det en tripp till systemet för att fylla på skåpen hemma lite. Guntrum till morgondagen, som förmodligen ska spenderas hemma med lite trevligt sällskap.
Efter systemet traskade jag hem och fick finbesök av Linda som skulle sambeställa lite ögonskuggor med mig. Denna gången satsade jag på lite rosa/röd/lila toner, ska bli spännande när jag får hem de, synd bara att Eye Sealant var slut, det hade jag ju tänkt satsa på...



Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback