Glädjeskutt

Mitt hjärta tog ett glädjeskutt idag när jag satte mig vid datorn och såg att jag fått mail från E, tack gode Gud, eller vem man nu ska tacka. Så orolig som jag varit.
Men nu är jag lugn, jag är till och med glad. Mitt ängel finns, och hon mår bra. Det är underbart.

Idag ska jag städa ur byrålådorna, det ser för jävligt ut däri. Jag köpte några förvaringslådor igår, så ska fylla de istället.
Sen ska jag faktiskt baka. Är sugen på äppelkaka, men Joel var sugen på chokladbollar, så får se vad det blir för något.

Jag ska dessutom använda min underbara hårinpackning idag, så mitt hår får lukta underbart härligt av ananas. Mumma!

För övrigt är jag ledig idag, vilket är fucking fantastic. Och jag är ledig i helgen, så jag kan dricka lite vin utan att oroa mig för att jobba med bakfylla. Great.

/ MLY

Kommentarer
Postat av: Sabinas

Din header borde bli större när du ändrar på inställningar.. Annars är det något fel i din kodmall! :(


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback