Helgen

Nu har snart denna helgen med passerat, jag blir alltid lika förvånad över hur snabbt det går.
SKönt att man snart jobbat klart sin del av helgen iaf :), känner mig lite trött, faktiskt.

Fredagen spenderade jag först med att slappa, för att sedan ge mig ut på promenad och sen följa med grabbarna för att äta på Sorello. Där stannade vi till klockan blev närmare midnatt, och sen pös jag hem och sov.

Lördagen var det jobb 7.30-13 och sen hem och vila, för att sedan hoppa in i duschen, testa en nu makeup och sedan bege mig till Oskar. Var en trevlig kväll, men jag var på tok för trött för att umgås, så vid 22.30 var jag hemma igen, läste i en timme och somnade sen som en stock.

Idag jobbar jag delad dag, så har kvällspasset kvar. Sen ska jag och älskade kolla på film ikväll. Och dessutom har jag sovmorgon imorgon, skönt!

Nu blir det nog lite mat för att sedan vila lite.

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback