It´s partytime, dude

Lösfrallorna sitter fortfarande kvar. Jag är riktigt impad.
Vindrickandet får nog ta sig ett slut nu, om jag ska vara människa imorgon. Så för tillfället blir det vatten, allt för att hindra bakfyllan.

Festen här hemma har varit kanon. Vi har diskuterat praktiskt taget allt. Jag och sasse har tagit fina kort, och vi har bestämt att vi ska besöka tattoostudion i Ä-hult, mest för att kolla utbudet. Fan, det är härligt med killkompisar. Jag uppskattar de av hela mitt hjärta. Jag funkar bra ihop med mina manliga vänner. Oerhört bra. Det känns bra. Det är bra.


Imorgon blir det bakfyllesöndag. Misstänker pizza, någon kass film för att sedan äta kvällsmat med mina föräldrar. Kanon.

Sminkan var snäll och kommenterade min fransar. Känns roligt när någon som är så duktig på smink säger att det ser bra ut, då vet jag ju att det verkligen ser bra ut.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback