Kickstart my heart

Ooh, are you ready girls?  Ooh, are you ready now?
Whoa! Yeah!
Kickstart my heart


Håller på att bli galen på min man som har blockerat toaletten för att raka skallen. Great. Jag är grymt pissnödig,  men kommer ju inte in, och dessutom liggger det saker över hela toalocket, så jag får snällt sitta med benen i kors och vänta.

Ska på föreläsning idag vid 14, om mat. Undrar om de bjuder?
Sen jobba 16.15-21.30. Sen är jag ledig på fredag. Skönt som fan.

Igår drack jag vin med mig själv, totalt meningslöst egentligen. Körde epilatorn över benen och sen stupade jag i säng och hade nästan lyckats somna när Joel kom in.
Vi tog sovmorgon idag, det var välbehövt.

E har startat upp sin nya blogg nu. BLev lite orolig först när jag inte kom in på den gamla, men sen kom jag ihåg att hon skrev ju igår att det skulle skapas en ny.
E hade skrivit så fint, jag blev nästan tårögd då jag läste.
Hon är en ängel, hon är min ängel och hon kommer alltid finnas vid min sida, följa mig genom livet. Genom framsteg, bakslag, lycka och ångest. Hon finns där även om jag fuckar upp allting, hon dömer mig inte för hårt, för vi är ju inte mer än människor.
E, jag älskar dig. Du gör mig hel!

Nu är nog toaletten ledig, dags att pysa.



Whoa! Yeah!
Kickstart my heart , give it a start
Whoa! yeah!
Ok boys lets rock the house!

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback