Lördag

Fy fan, värsta monsunregnet i Ä-hult. Orka mer regn nu? Begav mig ut på byn för att inhandla en ny kajal, då kära katten har lekt med min hela natten, och nu hittar jag inte den, så då fick det bli en ny. Köpte även en ansiktsmask som jag ska lägga snart, och lösfransar, tänkte det kunde vara kul att testa ikväll då vi ändå inte ska göra något seriöst ^^

Min dragkedja till jackan dog tragiskt i förrgår, men min kära pappa lagade den idag, så nu kan jag knäppa jackan igen, det var lite jobbigt att gå hem från jobbet i ösregn igår med en jacka som inte går att knäppa.

Hade långa mailkonversationer med min ängel igår. Tragikomik, vårt nya ord. Det är oss. Det är vi. E&E, som M&M, fast inte. Hon är så rar, "du förstår" och det gör jag, det är nog ett av våra mest använda fraser, "du förstår" och vi förstår, så väl. SÅ VÄL.

Var hemma hos mamma och pappa innan, jäklar vad vatten det är där. Där finns ju ett dike där, just in case vattnet får för sig att dräpa ner, och nu är dte jävlar i mig som en flod i det där diket. Pappa funderade på att sätta sig med metspö och se om det fanns fisk, haha, han är grym, min kära far.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback