Shopping

Har spenderat dagen i Växjö med shopping.
Vädret var totalt värdelöst, det snöade och blåste kallt som satan, så humöret var inte direkt på topp i kylan.
Men jag hann med några fynd iaf:
En brun långärmad tröja med knäppning
Ett brunt längre linne
En benvit kofta med knäppning
3 par hipsters
1 svart väska, modell större
Face Highlighter, Dignity
En ögon skugga från Viva La Diva i färger Dark Green
En ögonskugge pensel
Stylingprodukt för lockigt hår som ej ska göra lockarna hårda, utan mjuka och utan friss.
Ett par öronhängen
Ett svart, smalt diadem

Samt beställt tid för tatueringen. Den 23 maj blir det av, Jag vet, Skitlång väntetid, men men. What to do liksom.

Frågan är bara om jag ska nöja mig med att göra bara Emily, eller om jag ska köra på resten av namnet med.
Lägger upp två förslag, som jag ritade i all hast, allstå inte allt för seriöst, men så man får en hum om hur det kommer se ut.

Vilken gör sig bäst?

Kommentarer
Postat av: rocketqueen

Ååh, hoppas du kommer att gilla Dignity! Vilken stylingprodukt var det du köpte om jag får fråga? Alltid nyfiken på produkter för lockigt hår...

Var ska du göra tatueringen? Jag är inte förtjust i små tatueringar alls så jag säger kör på med den lite större, den syns mer!

Postat av: MLY

RQ: Jag ska göra den på insidan av handleden, så får se hur stor texten kommer bli, det hänger väl lite på det. Blir den inte för stor så kör jag nog på den stora.

2008-01-05 @ 14:30:52
URL: http://sweetpandemonium.blogg.se
Postat av: Anonym

den stora!

2008-01-05 @ 18:20:03
Postat av: rocketqueen

Jo, jag förstod ju att den ska sitta på insidan av handleden, men på vilken studio? :) Texten är väldigt plottrig så gör den inte för liten säger jag, det blir
inte snyggt när det flyter ihop senare!

2008-01-05 @ 19:00:05
URL: http://rocketqueens.blogg.se
Postat av: MLY

RQ : Ah :) på så vis. Jag ska göra den på Wild Tattoo i Växjö, där jag gjort mina andra två.
JO, det är ju det som det hänger på, hur stor man måste göra texten så det inte flyter ihop, så jag får helt enkelt rådfråga tatueraren sen när det blir dags, har ju som sagt lång tid på mig att fundera

2008-01-05 @ 19:21:06
URL: http://sweetpandemonium.blogg.se

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback