Ångest över att semestern snart tar slut, del 1

Oj vad lång tid det gått sen jag bloggade sist. Men jag skyller allt på min "semestern är snart slut" - ångest!
Jag minns inte riktigt vad jag har hunnit med sen sist, eller... gör jag det?

I fredags var vi hemma hos mamma och pappa och grillade och drack vin till sent på kvällen, sen traskade jag och Joel hem i natten och somnade nöjt bredvid varandra.  Oj, inte att glömma var att vi faktiskt var i Växjö på dagen och shoppade loss, samt skaffade nya pass inför resan i november. Att man såg mupp ut på kortet behöver jag väl inte berätta, det gör man ju alltid...

lördagen började med sovmorgon för min del och tidigt jobb för Joels del. Vid 10.30 åkte jag till Göteryds Marknad med mamma och pappa, strosade runt där och sen åkte vi hem och åt munkar och bläddrade i Göteryds Hembygdsbok som vi köpt med oss hem. Vi var ju med på ett helt uppslag! Heja oss! ;)

Vid 17 satt jag färdig och ombytt med en härligt grön tubtopp, svart kjol och uppsatt hår. Kvällen skulle bjuda på grillfest hos Fille och Emelie. Tyvärr kom ju regnet, men det gjorde inget, vi satt inne och åt. Sen svepte vi massa vin och crashade en annan fest och sedan blev det dags för hemgång.

Söndagen gjorde jag inget alls. På kvällen hade jag och Joel myskväll, lagade mat, tog en kvällspromenad och kollade på film. Jättemysigt.

Måndagen spenderades med en heldag med Mia. Åkte till Växjö, shoppade lite och strosade runt. Hemma vid 18, lagade mat och sen kom Mia över och vi kikade på SATC och spelade GH.

Idag har jag inte gjort något vettigt alls. Får bara mer och mer ångest över att semestern snart är slut. SNYFT!

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback