Can you read my mind?

Jag vaknade faktiskt tidigt idag. Klockan 08 närmare bestämt, var riktigt pigg, planerade en promenad, men ville verkligen inte gå upp. När Joel åkte till matchen sjöng jag en sång för honom, så fin så  fint, sen somnade jag om och vaknade 11.08. Illa. Men nu har jag kommit upp och ätit frukost iaf.

Rotade fram min gamla mobil, där fanns så många minnen, så mycket som jag hade kunnat ägna en helt dag åt att bara gråta. Ja, det var så illa. Usch. 2006 var nog året, ja. 2006. Det är ju evigheter sen, men jag minns det så väl. jag minns allt. Eller. Jo det gör jag. 2005 hänger med på ett hörn. Det var då allt bröt ut, då ändrades hela min värld. Vänner försvann, sa upp kontakten, min allra bästaste vän svek mig, övergav mig. Nya vänner som kom, nya svek och massa konstiga saker. Jag tror att det jag vill säga är, som E tog upp i sin blogg, tänk om man kunde vrida tillbaka tiden, bara lite grann. Undrar hur allt hade utspelat sig då? Hade man varit mycket klokare och gjort sina val lite mer välplanerade, eller hade man fuckat upp allt rejält, ´bara för att man redan visste hur allt skulle sluta?

Hur som helst så läste jag ett gammalt sms. Jag minns precis när jag fick det, jag minns till och med var jag var någonstans när jag fick det. Nu får jag aldrig sms. Inte av den här personen iaf. Brööööl.

Nä, nu får jag sluta rabbla massa gammalt groll. Idag ska ju vara en bra dag. Vi ska på kalas. Sen ska vi supa oss redlöst fulla. Det låtér ju som en bra plan. MÅste bara duscha, välja smink, fixa hår, välja kläder, äta mat och lyssna på bra musik så jag kommer igång. Typ den här
låten

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Åh, vad kul! Du har också musiktema!!

Hoppas du år en trevlig kväll. Skjut undan alla dåliga minnen och gå ut och ha kul! Livet rukar ordna sig så som det ska på något sätt. Oftast i alla fall. Är det människor som ör hemma i ditt liv så kommer de tillbaka. Annars är det meningen att era vägar ska skiljas.

Kram på dig!


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback