Eggplant Daydreamer

Vad skönt att den här veckan snart är slut. Jobbar kort dag i morgon, så ska bli skönt att komma hem i lagom tid och kunna njuta av fredagen utan att behöva upp och jobba på lördagen. Gett mos!

Jag fick skjuts hem från jobbet idag, mötte Joel när jag precis var klar med mitt städ, så han lovade att komma och hämta mig på jobbet, vilket han även gjorde. När jag åker M3an tänker jag automatiskt på sommar, soliga dagar då man sitter med solbrillor och läckert läppglans, glider runt på gatorna och lyssnar på skön musik. Sedan stannar man för ett glasstopp på torget, för att sedan glida vidare, och sen hem för att korka upp en öl eller två. Åh. Nostalgi! Jag vill ha sommar. NU!

Eftersom Joel har träning ikväll så rotade jag som vanligt fram sminket. Blev sugen på en ganska mörk makeup, men samtidigt en liten glimt av något ljust, så vad passar inte bättre än att kombinera en isgråblå skugga vid namn Daydreamer och sedan en mörk, djupt lila skugga vid namn Eggplant. Jag blev nöjd. Men sen ville jag testa mina lösfrallor, som dessvärre inte ville testa mig. Så jag bråkade, fick en tumme i ögat och när jag för första gången lyckades få hela lösfrallan på plats så började en flod välla upp i ögat och sedan rann det heldlöst från ögat, vilket direkt löste upp limmet som skulle torka och jag blev arg och slet av mig hela skiten och svor högt för mig själv. Jag kommer aldrig lära mig det här med lösfrallor. SNYFT!
( kanske berodde floden av att jag fått limm på tummen, samt att jag precis plockat ut snusen och använt tummen....kanske...?)

Aja, tårfloden är stoppad och här är resultatet. Utan långa, vackra ögonfransar, dock!

image241

Kommentarer
Postat av: Din E

Mycket tjusigt älskade. Jag saknar dig. Speciellt i dag. I går och i natt. Men mest under dagar tror jag..

2008-03-08 @ 11:18:07

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback