Fredag 14 mars

Kära blogg. Idag har jag varit duktig. Jag har varit på utvecklingssamtal, det gick bra. Efter det köpte jag snus, det satt fint. Sen gick jag hem ( eh, läs körde..) för att bada katten Hubban. Det gick utmärkt. Jag är förvånad.

Vi käkade lunch på Café Olé med Mattias, mycket trevligt, sen kom jag hem hit. Slängde på 4 avsnitt av vänner och hamnade sedan här för prat med Erica och läsa lite random bloggar. Nu ska jag duscha, vill inte lukta skunk inför kvällen.

Var är världen påväg när 17åriga småfjantar pratar om vad som är rätt och fel, ska föreställa förebilder trots shopping för tusentals kronor i veckan och restylaneinjektioner i läpparna, hatattacker mot mysbyxor och annat som klassas som "fattigklädsel"? Det kan man undra.

Jag tycker det är SJUKT!

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback