Grattis Syster!

Idag är en bra dag. Syster fick sitt körkort, stort Grattis till dig Amanda! Så hon kom hit, vi körde ner för att hämta ut paketet och sen fick hon köra tillbaka. Duktig kicka!
Bikinin passade, puh! Var lite orolig när jag fick upp underdelen och såg att den var i storlek minimal. Men det var ju snörning, så det var ju bara att ändra på den, så satt den som ett smäck.
Beställde ju ett läppglans med, Candy Baby tror jag namnet var. Det doftar underbart, lite vaniljaktigt med en svag doft av hallon. Mumma.

Nu håller tvätten på att tvättas, så jag tänkte diska lite.
När jag kom upp i lägenheten så hade Hubban the Cat lekt rövare med mina linser. Hon hade puttat under ett paket längst under badkaret. Så det var ju bara att gräva fram. Men hittade bara en lins. Den andra hittade jag efter många svordomar och skrik i min väska. Konstig katt det där.

Nä. disk och bra musik så jag kommer igång.

/ MLY

Kommentarer
Postat av: Professorn

Det går liksom lite långsamt här, MLY! :D Uppdatera! Puss!


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback