Snöhelvete

Det har snöat idag. SNÖAT!!!!!
Jag vaknade vid 10, gick upp för att hämta snusen så jag kunde börja min läsning som är en trevlig start på morgonen, passarer alla fönster i lägenheten som är fria från persienner men ser inget ovanligt. Men så går jag in i sovrummet där persiennerna är neddragna, och bara sådär, så slänger jag ett öga på en glipa i persiennen och ser att det är vitt på marken. Snyft! Sen har det snöat mer eller mindre hela dagen. Skittrist.

Jobbet har gått bra idag, aningens slö bara. Men nu är jag ju ledig två hela dagar. SKönt. Ska tvätta imorgon, sen hämta ut mitt paket från Victorias Secret, vilket betyder att min nya bikini har kommit :) Wihoo. Håll tummarna att den passar!

Nu blir det tv och mys med älskling!

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback