Trouble

Trouble is her only friend and he's back again.... Ja, jisses. I måndags lyckades jag ännu en gång på mindre än ett halvår att backa in med jobbilen i en stenmur. Dock inte samma stenmur. Men historian är ju den samma. Fast denna gången behövdes dock ingen omlackering, ni list, ja en helt ny front... Den här gången var det "bara" stänkskyddet som rök. Tack gode gud. LIte pinsamt dock att än en gång förklara för chefen. Men han tog det bra. "Vad är det med dig och stenmurar egentligen?" Ja, den som det visste. Men jag har ett nytt kall nu, att krocktesta bilar vore kanske något som passade mig bättre?

Idag skulle jag ju egentligen ring E, men när jag kom hem hade Joel lagt upp planer för värsta myset. Hyrt tre filmer, köpt massa godis och så vidare. Jag skissade lite på tatueringen, och sen blev jag yr vilket resulterade i vila och sen mat. Så imorgon får jag göra ett nytt försök att ringa fröken E och prata om allt vad livet har att erbjuda.

Vi kollade förresten på Gone baby gone i förrgår. Det var en mycket bra film. Mycket bättre än No country for old men, den var k a s s !

Om exakt en vecka ska jag tatuera mig. Det ska bli nice. Synd bara att jag inte har något sällskap som kan följa med mig. Joel jobbar, syster har skolan och my homies har ju sitt att sköta. Snyft. Men jag är stor flicka nu. Det går bra. Sen får jag ju ägna mig åt shopping med. Aldrig fel. Sen på torsdag blir det Kent med Becca och syster skulle nog med upp. Trevligt värre! Jag längtar.

Den här veckan har jag dock inte så mycket inplanerat, typ jobb. Utvecklingssamtal ska jag med ha, på fredag, och sen på kvällen ska jag till Mia. Ska bli så kul! Synd bara att man jobbar tidigt på lördag, att jag alltid lyckas jobba när det väl händer något. Trist!

Nu ska jag läsa. "Är det någon där" med Marian Keyes. Mycket bra bok som jag fyndade på bokrean. Den första boken jag köpte läste jag ut på ett nafs, men den andra vart så seg, så den la jag ifrån mig, den får vänta till jag är redo.

image242

/ MLY

Kommentarer
Postat av: Professorn

Aaaw, my sweet escape

Postat av: Sminkan

Vilken fin bild på dig! Du är jättevacker!

2008-03-27 @ 17:49:18
Postat av: MLY

Prof: I miss you boo! Var håller du hus?

Sminkan: Tack söta du!

2008-03-27 @ 21:45:28
URL: http://sweetpandemonium.blogg.se

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback