Aktivt liv

Mitt op.sår och jag är fortfarande inte bästa vänner. Såret varar sig fortfarande, och jag tjurar pga att jag inte får duscha. Jag kan ju inte ens stå böjd över badkaret och tvätta håret, så idag fick Joel agera "mannen med duschslangen i högsta hugg" och jag fick sitta nerkrupen i badkaret med en handduk hårt pressad över mitt förband ( som för övrigt är inplastat, men jag litar inte på sånt, det kommer nog in bakterier ändå. De kom ju in dit innan på något vis liksom...)

Jag skulle rekomendera alla att aldrig låta någon annan skölja erat hårt ( om det inte är en professionell frisör vill säga..) jag har fått uppleva både nedkylning och skållning inom loppet av 1 minut, då Joel mixtrade lite för mycket med temperaturen på vattnet.

Men nu sitter jag ju här iaf, med nytvättat hår, en pizza i magen och i morgon ska jag till VC och lägga om mitt förband, igen.

Det ni, det kallar jag ett riktigt aktivt och händelsefullt liv.

Nu ska jag ha lite sjukgymnastik. Min favoritövning är den när jag sträcker upp vänster armen rätt upp och får plågas av den sträckande smärtan i ljumsken.

Det blir inte bättre än såhär. Sorry.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback