Två saker

Två saker som skrämmer dig
1. Den där känslan precis innan ångest slår till, när man känner hur det först blir ett oerhört konstigt lugn i kroppen som senare blossar upp till fullkomligt kaos
2. Vad som händer efter vi dött. Jag är inte rädd för att dö, snarare just att man slutar finnas, att allt tar slut. 

Två saker du har på dig just nu
1. Bh
2. Hotpants

Två av din favoritlåtar just nu
1.  The Knife - Heartbeat
2. Dj Ross - Emotions

Två saker du vill ha i ett förhållande
1. Stabilitet
2. Ömhet

Två sanningar
1. Jag hatar att stiga upp tidigt på morgnarna, och snoozar alldeles för länge.
2. Jag har ett 7 cm långt ärr på ett ställe jag garanterar att Du inte har ett ärr på.

Två saker som du attraheras av
1. Vackra kroppar
2. Någon som vet vad de vill. ( här skulle egentligen stå "Ett snyggt paket nertill" men det kändes lite för illa för att skrivas ^^)

Två av dina hobbys
1. Fotografera
2. FIka med mina vänner

Två saker du verkligen verkligen vill ha
1. En marklägenhet på 3 rum och kök.
2. Pengar

Två saker som gör dig till en stereotypisk tjej
1. Jag älskar shopping och hade säkerligen shoppat ännu mer, om ekonomin tillåtit
2. Jag blir knäsvag för små söta, ulliga kattungar.

Två saker som gör dig till en stereotypisk kille
1. Jag har inga problem med fisar och rapar, vare sig från andra eller mig själv ^^
2. Jag kan prata om mina erövringar utan att behöva cencurera det grövsta.

Två saker du vanligtvis inte skulle erkänna
1. När någon går i trappan kollar jag i nyckelhålet vem som kommer, spela roll att det inte är till oss, jag snokar ändå.
2. Jag älskar blodpudding.

Två saker du tänker på just nu
1. Vad jag ska ha på mig för dagens fikadate med Johanna
2. Att inte klia på mina eksem...

Två saker du kräks av
1. När andra kräks
2. Maginfluensa.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback