Man blir då aldrig bakfull utomlands...

Det är ju rätt sjukt hur fort dagarna går när man har semester. Jag hade tagit med mitt block, så jag skulle föra dagboksanteckningar för varje dag. Sista dagen hade jag fortfarande inte öppnat det där blocket...

Våra dagar såg dock ändå nästan alltid likadana ut.
Uppstigning vid 8, Joel går och köpte frukost, jag börjar kleta på solkräm, sätta i linser och ta mediciner. Vi äter frukosten på balkongen och ser solen gå upp över berget. Vid 9 traskar vi ner till vackra Amadores, där vi ligger och pressar till klockan blir 3, ibland längre. Sedan traskar vi hem, vilar lite grann, eller sätter oss på balkongen och spelar yatzy medan vi dricker San Miguel.
Utgång mot köpcentret vit 19, hemgång allt mellan 21.30 - 02.30...

En dag, jag tror det var tisdagen första veckan, så tyckte Joel vi skulle ut på en pub. Vi andra instämde. Vi valde Snoopys, där de hade en jättetrevlig engelsk DJ, som spelade massa goa låtar. Fördel - Happy Hour, hela natten lång. Nackdel - Happy Hour, hela natten lång. Nackdel 2- Gratis tequila shot.

Svärföräldrarna begav sig hemmåt vid midnatt, jag och joel skulle bara stanna "liiite" till. Det blev sisådär myyycket till. Vi träffade ett svenskt par från Västerås, och vi turades om att köpa diverse drinkar, öl och annat gott. Vid halv tre var jag på tok för rund om fötterna, så jag och Joel begav oss hemmåt. Somnade så fort lilla huvudet hamnade på kudden och vaknade sedan några timmar senare och mådde PYTON!

Aldrig i hela mitt liv har jag mått så dåligt på bakfyllan. Joel har alltid intalat mig att man inte blir bakfull när man är utomlands, men det här var fan inte nådigt. Vid ettsnåret kunde jag iaf masa mig ut till poolen, där jag orkade ligga i drygt två timmar, för att sedan drösa in i sängen och må piss resten av kvällen.

Det var en sjujäkla tur att nästan alla resterande dagar innehöll ett mer normalt intag av alkohol.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad söt du är ! =))


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback