Öronhelvete.

My ear is killing me!!!
Har ju precis kommit in i jobbrutinerna igen, och så går mitt öra och fuckar upp sig. Det gör så ont, hela högra halvan av huvudet värker, jag är yr, förlyld och har jobbig hosta. Härligt.

Så det blir inget jobb för fröken MLY imorgon, hon ska ligga i sängen och snorta nässpray och knapra alvedon. Jag hade mycket hellre jobbat och tjänat pengar, men jag måste ju lära mig lyssna på min kropp någon gång. Varför ska man få så dåligt samvete över att behöva sjukskriva sig? Man rår ju inte för att man blir sjuk, men ändå får jag sådant dåligt samvete över att behöva sjukskriva mig.

Så nu ska jag kila ner till Apoteket och köpa nässpray och alvedon. Joels nässpray vågar jag inte ta, han kör ju med såndära menthol, och det fungerar inte i min näsa, jag bara blöder av det. Så jag får skaffa mig ett eget.
Sen ska jag packa upp resväskan ( som jag borde ha gjort i måndags...) och sen krypa ner i soffan.

Bröööööl!


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback