DreamCatcher

Här sitter jag och dregglar. Riktigt mycket dessutom. Och nej, jag ser inte på någon hunkig hunk, eller sexig kropp eller något bakverk som får mig att vilja kränga till oändlighten. Jag har bara lagat två hål i tänderna.
Och jobbigt var det må jag lova. Jag hatar att gå till tandläkaren, jag hatar att laga hål. Dels för att man måste gapa så länge så jag får kramp i kinderna och ögonen tåras, dels för att man måste få bedövning för att slippa smärtan, och bedövningshelvetet gör ju med ont. Gah. Nu måste jag hämta papper, det rinner lite i mungipan.

Sluuurp. Dagens plan består i att åka till Växjö och hämta ut mina linser ( som de som vanligt slarvat bort och glömt skicka leveranssms på...) sedan ska jag försöka hitta ett par praktiska höstskor alternativt stövlar, för nu börjar det bli för kallt för mina sommarsneakers.

Sedan planerade jag och Joel in middag med mina föräldrar ikväll. Dricka lite vin och ha trevligt. Och imorgon blir det förmodligen utgång med tjejorna! Lovely!

Jag har förresten, på tal om absolut ingenting, satt upp en DreamCatcher ovanför sängen, för att en gång för alla få bort mina sjuhelsikes jobbiga mardrömmar om jobbet, mitt förflutna osv. Men tror ni det fungerar? Jovars, jag drömmer ju inte längre om jobb, men jag drömmer om sjukt hemska grejer. I natt drömde jag att vi skulle åka till Kanarieöarna, och jag hade inte packat ännu, och jag hittade inte sakerna som jag skulle ha med, och klockan tickade och jag hann inte få ner allt och sedan åkte min familj utan mig. Sen drömde jag att vi var hos Sara, och Aron var där, och vi var tillsammans, men han var inte kille, för han hade bröst, och jag vägrade kyssa honom för han hade större bröst än mig.

Jag tror helt klart någon har satt en förbannelse över min DreamCatcher...


Kommentarer
Postat av: E

Darl. Du har väl skakat drömfångaren?

Postat av: Spiderchick

aj nu blev jag lite skraj!

2008-10-11 @ 18:57:16
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback