Jaha, där ser man...

Igår hade jag dejt med Linda, jättemysigt. Snackade massa, kikade på gamla foton, planerade inför helgen och åt god mat. Trött som fan dock, och blev halvt ihjälskrämd av ett rådjur som stod på gården när jag skulle köra hem. Fick ringa Linda för att få lite stöd, det var riktigt läskigt ^^

Väl hemma äntrade jag soffan för att ha en kväll med Jude Law, men jag somnade. Såklart.
Och idag fick jag ingen sovmorgon för jag skulle besiktiga bilen vid 8. Bara det att när jag kommer dit så säger besiktningskillen att jag inte ska vara där förrän nästa år. Tydligen så är det ju så eftersom bilen är så ny, så då har man 24 månader från den första besiktningen till nästa, och det hade vi ju ingen aning om. Men då sparade jag ju in 300 kr iaf.

Så nu sitter jag här, trött, med en hals som börjar göra ont, ett huvud som är helt snurrigt och en mage som fortfarande hatar mig. Måste jag säga att jag älskar mitt liv just nu?


Kommentarer
Postat av: E

Lewis! Minns du adressen till "min" blogg som jag gjorde den där superberusade natten? :) isf, maila den till mig. Puss!


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback