Wonderful

Vilken underbar dag! Verkligen. Trots min nedgående hälsa så har jag mått extremt bra ikväll.
Mötte upp Joel vid 14.30 då vi handlade mat inför kvällen, sedan hem, städa, dona och förbereda maten.
Vid 18 kom mamma och pappa förbi. Fick finfina paket, bland annat en ny necessär, badlakan, strumpor, presentkort, blommor, pengar och ett minneskort till kameran från Joel, samt en våg från syster.

Vi har haft en jättefin kväll. Druckit vin, pratat , skrattat, funderat, haft det riktigt trevligt. Jag älskar min familj. Så fantastiskt underbar, så omtänksam. Helt underbart!

Nu är jag inne på det sista glaset vin. Snusen är på plats och jag mår bra. Ingen oro, ingen ångest, bara bra, helt enkelt.
Tänker på alla fina vänner jag har som gjort min dag så fin. På vackra E som skickade det mest underbara kort till mig, med en text som fick mig att gråta, det är fanimej vänskap det. Att någon som bor så långt ifrån en har tiden att skicka ett kort som betyder så mycket, det gör mig svag i tårkanalerna helt enkelt. All kärlek till dig älskade fröken Gråberg!

Fröken Gråberg flyttar ju till Småland snart, och det är ju helt underbart att hon ska bli en av oss som inte kan säga r ;). Jag lovar att lära dig allt om småländska, dock är jag ingen höjdare på kalmardialekten, men allt annat kan jag ju lära dig stumpan ;)

Imorgon har jag faktiskt inga direkta planer, mer än att gå till doktorn och ta nya prover samt få ny medicin utskriven. Hoppas det fungerar, för jag vill må bra NU!

Nu blir det mys med min underbara man, sedan sängen och sova gott.


Kommentarer
Postat av: E

Åååh. Tycker massa mycket om dig <3


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback