I never changed

Har precis varit ute på en kvällspromenad. Riktigt skönt väder, och jag mötte Becca i motionsspåret. Har ju alltid på tok för hög volym i mina lurar, samt funderar på det ena och det andra, så det är inte lätt att lägga märke till folk då, men till slut så.
Det är oerhört vackert ute idag, solen skiner över taket här och lyser upp lägenheterna på andra sidan.
Jag önskar det fanns en liten bit av sommaren kvar, en liten gnutta värme, ljusa kvällar och blommor på marken. Bättre lycka nästa år, MLY!

Har rensat ut garderoben idag, det var verkligen KAOS därinne. Strukit en hel hög med tröjor, sedan har jag skurat och donat i köket, rensat under diskbänken osv. Blir rastlös av att gå hemma, även om magen har gjort sig mer än påmind idag, så orkar jag inte sitta still hela dagen, särskilt inte när det finns så mycket här hemma som måste tas om hand om.

Ringt ÄBO idag igen ang. lägenhet, men det händer ju inget. "Ja, de vet att ni är intresserade, de hör av sig" blablabla. Jag orkar faktiskt inte vänta särskilt mycket länge till. Jag vill flytta nu! NU NU NU!

Duschen nästa, för att sedan laga kvällsmat och pysa ner i soffan. Imorgon väntar arbetet på mig, och jag ska banne mig må bra då!

"Don't act like you don't know me
It's still me, I never changed"



Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback