Idioti

Sådär. Nu var det måndag igen. Och jag blev väckt olagligt tidigt av att någon i huset borrade. Hur idiotiska människor bor det här egentligen? Borra tiiidigt en måndagsmorgon? Det är fan nackskott på sådana!!!
Så när det borrade sista omgången vid 08.30 så skrek jag i högansky över hur idiotiska människor är. Jag hoppas de hörde mig. Ska jag tillägga att jag hatar mina grannar??? Vissa hamrar upp tavlor och dylikt efter klockan 10 på kvällen på vardagar. Det är sjukt störande det med. Snälla. Jag. Måste. Flytta. NU!

Det här börjar ju likna när fågeltanten bodde vägg i vägg med oss. Bara det att då kunde man lättare lokalisera vad ljuden kom ifrån, nu verkar det som hela huset har fått byggnoja och ska fixa och dona, man vet aldrig var det kommer ifrån. Men jag misstänker att det kommer från lägenheten som gränsar till vårt sovrum. De med bongo bongo musiken.

Är det bara vi som är normala här i huset? Jag börjar misstänka det...

Vi är de enda som är normala här...
MLY o Russia är sannerligen de enda coola och normala människorna
här i byggnaden
. (Våga inte påstå annat...)

Idag är det då dagen för borttagningen av Hubbans stygn. Härligt. Nu när hon väl lärt sig böja på huvudet så pass att hon kan dra i stygnen så känns det ganska skönt att få de borttagna idag.

Jag misstänker att min promenad blir inställd, det regnar ju som fan idag. SNYFT!

Nu blir det frukost och påklädning, sedan får vi se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: spiderchick

tack för tipset vad man kan göra med potatis! bästa tipset hitills faktiskt =)


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback