Mäh!

Men förihelvete. Jag kan ju lika gärna gå och dränka mig på en gång, alternativt snusa upp 2 dosor snus på raken och dö av tobaksförgiftning. Buhu. Snyft. Jävla skit!
Mäh. surt är det, och jag är på uruselt humör.

Har arbetat flitigt mellan 7-16 idag. Har gått bra. Magen har krånglat lite, men det beror på att jag var dum nog att snusa imorse när jag satt och fördrev tiden framför nyhetsmorgon.. Dumt av mig!
Har haft en sådär lagom stressig dag, men ack så tungt. 2 dubbelbemanningar, sedan monsterinköp på eftermiddagen, vilket jag tack och lov fick hjälp med, för jag tror inte min ljumske hade klarat av det om jag varit själv.

Körde min gamla matrunda idag, och träffade sötistanterna, som var så oroliga för mig. Linda hade berättat att jag varit sjuk och de ville veta så allt var bättre. Har städ hos en av söttanterna imorgon, så ska prata lite med henne så hon inte behöver oroa sig. Jag lever ju, och är tillbaka på jobbet, det är det viktigaste. Nu ska bara magen bli bra med, sen så.

Hade svårt att sova inatt då hela kroppen var fylld av obehaglig panik och oro, magknip och illamående. Jag vet inte vad det är som är på gång, men det är helt klart för mycket just nu.

Tror jag ska ge mig ut i motionsspåret och rensa tankarna.


Kommentarer
Postat av: I D A

Nä tisdag är verkligen en onödigt och tråkig dag! Den bara är där utan nytta!



Haha, det var smart av dig :D



Fy det låter inte bra detta. Får också alltid sömnproblem när jag är stressad och har för mycket att göra och då blir bara allting ännu värre! En ond cirkel det där!

Postat av: I D A

Ja det funkar verkligen! Ja men fötterna är jätte känsliga verkligen :) Hoppas du har fått sova inatt?

2008-10-01 @ 10:32:35
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: Tack så mycket, vad glad jag blev:D fast ibland ser inte mina ögon så blåa ut, de är mer gröna.



Hoppas du mår bättre snart. Inet ska någon behöva känna sig så:/

2008-10-01 @ 20:50:42
URL: http://lienes.blogg.se/

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback