Motion

Igår var en sjukt härlig dag. Efter läkarbesöket så kom jag hem, åt frukost i lugn och ro medan jag kikade på Fight Club. Ah, jag älskar Fight Club!
Vid 15 snåret skulle jag möta upp Joel utanför resebyrån för att betala våran underbara resa. Efter det så föreslog jag en fika på byn.

Vi traskade ner till Hartmans där Joel käkade räkbagge och kaffe medan jag tog citron- och marrängpaj med hallonte. Mumma! Satt länga och kände solen värma våra ryggar, pratade om framtid, nutid och drömmar. Efter det så traskade vi hemmåt, men först inom konsum, och Joel höll på att glömma sin cykel, igen!

När vi kom hem bytte vi om och begav oss ut på en promenad i motionsspåret. Jag älskar verkligen att vara ute och promenera, särskilt nu när träden börjar ändra färg, dofterna förändras och solen värmer litesådär lagom. Visst är det härligt på sommaren med, men hösten är allt bra speciell. Så där strosade vi fram, hand i hand. Mysigt! Pratade vidare om resan, om vad som händer nu i vinter och allt känns i nuläget så fantastiskt.

Kom hem, för att nästan direkt åka bort till ICA och köpa en film som jag hittade där igår. Det är bra när de säljer ut 3 filmer för 99. Mycket bra! Så köpte på mig 3 filmer, Candy, Original Sin och The Libertine. Nu har jag att göra i helgen iaf. Utöver att jobba då!

Ska jobba kväll idag, känns helt ok, hoppas allt går bra, och att jag inte får mer ont i ljumsken bara.

Nu borde jag tvätta håret. Det ser inte trevligt ut...


Kommentarer
Postat av: E

Åh. Låter som att ni har det jättefint tillsammans. Jag och M ska också börja fika, så fort vi flyttat ;) Puss!


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback