50 kr

Mah. Här sitter jag och dricker öl. Slots Guld. Finöl... Mohahah.
Tycker mig vara mycket välförtjänt av öl idag, har inte druckit öl på evigheter, och då jag jobbar kväll imorgon så kan jag dra på mig lite orolig mage, för den hinner gå över till dess att jag börjar jobba.

Har fått tjuvläsa Ericas nya novell nu. Och precis som de andra jag läst så är den underbar. Den bruden kan verkligen skriva. I framtiden slår jag vad om att har har hennes böcker i min bokhylla. Signerade, såklart ;)

Min kväll har jag spenderat med en långpromenad på 5 km. Så jäkla skönt att bara komma ut och gå. Övervinna min för tillfället psykiska rädsla för att vistas utanför hemmet. Jag måste utsätta mig själv för sådant för att orka med, för att inse att jag faktiskt kan.

Jag vann föresten 50 kr på en trisslott idag. Hurra, hurra, hurra. Det är ju en liten bit på vägen inför min eventuella rotfyllning.


Kommentarer
Postat av: Meg

Grattis till vinsten! ;)

ha det fint!

Postat av: E

Men dear Mly, hur går det med uppdateringen? :P

2008-09-08 @ 13:03:12
URL: http://lifeofe.blogg.se/

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback