x

(x) Jag har gjort graviditetstest
(x) Jag tänker innan jag gör saker.
(x) Jag är envis.
(x) Jag är petig med musik.
( ) Jag går efter utseendet på tjejer/killar.
(x) Jag skriver poesi.
(x) Jag är emot mobbning.
( ) Jag har en snuttefilt.
( ) Jag sover med lampan tänd.
(x) Jag snarkar ( bara när jag är förkyld)
( ) Jag pratar i sömnen. 
( ) Jag är bra på matte ( HAHAHA....)
( ) Jag har suttit i fyllecell.
( ) Jag har fler än 3 prickar i polisprotokollet.
(x) Jag har/har haft vänner som knarkar/knarkat.
( ) Jag har suttit vid datorn i 3 dygn i rad
( ) Jag kan slicka mina egna bröstvårtor
( ) Jag har slagit fler än 20 killar i armbrytning.
( ) Många av mina vänner har aldrig sett min naturliga hårfärg.
( ) Jag är bortskämd.
(x) Jag betalade min moped/ iPod/ dator/ TV själv.
(x) Jag har piercingar på andra ställen än öronen.
(x) Jag har tatuering/ar.
( ) Jag har hållt något av mina femhundrafemtielva nyårslöften.
( ) Jag har färgat håret fler än 30 ggr i mitt liv.
(x) Jag behöver mer än 15 minuter för att fixa mig vid spegeln.
( ) Jag har varit/är tillsammans med en miljonär.
( ) Det har visat sig att mitt ex bara har utnyttjat mig.
(x) Jag har krockat. ( med en vedklabb som kom flygande, oerhört läskigt)
(x) Jag skriver fort på tangenterna.
( ) Jag har en hobby.
(x) Jag har sövts ner.
(x) Jag är beroende av något.
(x) Jag favoriserar personer.
(x) Jag läser.
(x) Jag har humor.
( ) Jag har bränt bort 2000 kr på absolut ingenting på en dag.
( ) Jag har bra självförtroende.
(x) Jag tycker att jag ser bra ut Ibland & Ibland inte
( ) Jag har tagit till extrema och kanske inte så smarta metoder för att förändra mitt utseende.
(x) Jag vill gå ner mer än 10 kg i vikt. ( när jag vägde som mest ja.)
(x) Jag vill plastikoperera mig. 
( ) Jag är teknisk.
(x) Jag talar dialekt.
( ) Jag hatar pizza.
( ) Jag hatar tacos.
( ) Jag har önskat av hela mitt hjärta att någon jag älskat/gillat ska dö.
(x) Jag behöver 2-3 kuddar när jag sover.
( ) Jag har sett mina föräldrar ha sex.
( ) Jag tror på en helt egen religion.
(x) Jag har ofta huvudvärk.
( ) Min dotter ska heta Jaméliah.
( ) Jag tycker att det är skämmigt att köpa godis.
(x) Jag trivs hemma. 
( ) Jag har stoppat ärtor i näsan så de fastnat.
(x) Jag har fler än 3 riktigt bra vänner.
(x) Det händer att jag sover tills det är middag på helgerna.
( ) Jag är trotsig mot mina föräldrar.
( ) Jag kan inte vara tillsammans med nån om jag tycker att den är ful..
( ) Jag har fler än 10 djur.

Kärlek:
( ) Jag har gjort extrema saker för att få slut på långvarig olycklig kärlek.
(x) Jag har någon gång varit olyckligt kär i samma person i mer än 1 år.
( ) Jag är förlovad.
(x) Jag tänker förlova mig.
(x) Jag tänker gifta mig.
(x) Jag säger/har sagt "jag älskar dig" även om jag kanske inte menar det fullt ut.

Fordon/ sport:
(x) Jag har kört bil.
(x) Jag har kört fyrhjuling.
( ) Jag har kört traktor.
( ) Jag har kört motorcykel.
( ) Jag har kört snöskoter.
(x) Jag har kört moped.
(x) Jag vet hur man startar en bil.
(x) Jag är bra på kubb.

Hygien:
(x) Jag målar naglarna.
(x) Jag har snusat/snusar.
(x) Jag har rökt/röker.
(x) Jag tränar.
( ) Jag biter på naglarna.
(x) Jag rakar mig under armarna.
(x) Jag rakar benen.
( ) Jag rakar mig på armarna

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback