Hard work..

Usch, vilken jobbig dag det har varit på jobbet idag. Ny vårdtagare idag. Som avled. Precis när Anki och jag hade åkt därifrån. Vi skulle bara ta ett besök emellan, då den nya vårdtagaren inte hade sovit ordentligt på 4 veckor och vi ansåg tillsammans med dottern att hon kunde få sova lite till. Kanske inte just den tanken vi hade när vi sa att vi skulle låta henne sova. Så vi fick oss en rätt stor chock när vi kom tillbaka 20 minuter senare och fick dödsbudet.
Sen hade jag inköp åt en annan vårdtagare i eftermiddags som skulle storhandla. STORhandla. 4 proppfulla kassar samt en back med läsk. Nej jag har absolut inte ont i ryggen och ljumsken nu...

Dessutom sov jag extremt dåligt inatt, den lilla sömn jag fick. Somnade väl runt 02.30 och fick sen snällt stiga upp klockan 06. Hade grym ångest inatt, vet inte varför, men jag fick ingen ro i kroppen. Sen mådde jag jävulskt illa med. Usch , hoppas på bättre sömn inatt.

Nu blir det nog lite tv och ett stort glas vatten, sen duscha och sen försöka sova.

Kommentarer
Postat av: E

Tänker på dig.


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback