Projekt: Anmäla sjukvården

Hemma sjuk idag. Och för att inte må allt för dåligt över det tog jag tag i Projekt: Anmäla sjukvården. Något som jag funderat över i ett års tid, men inte funnit ork för ännu.
Jag har kontaktat vårdcentral samt ljungby las för att få mina journaler, samt pratat med patientvårdsnämnden.
Nu håller jag som bäst på att sammanställa min historia om händelseförloppet, sen ska jag komplettera med journalanteckningarna och sedan ska det skickas in och tas upp med högsta chefen.
Det ska bli spännande att se vad som händer efter det här. Jag är stolt över att jag vågar och orkar ta tag i det här nu.

heja mig!

Kommentarer
Postat av: E

FAN VAD DU ÄR GRYM! Jag är alltid närmst på din sida, you know it! Massor av kärlek till dig, baby!

Postat av: Skinhead Barbiedoll

HEJA SOM FAN, att orka anmäla är inte det enklaste, det kräver ju sitt lilla jobb & det brukar ju vara nog med skit man är upptagen men så.. skitbra att du gör det! För fel ska fan påpekas!

2009-04-21 @ 13:23:51
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback