Suuuukling

Jag visste att något var fel i min kropp då jag vaknade 04 inatt av att Joels telefon ringde. Jag blev inte ens sur, eller tjurig, ja la mig mest sådär kärleksfullt omslingrad vid Joel och andades in hans doft och insåg att hela luftrören kändes som om de var fulla med gojs.

Mycket riktigt vaknade jag sedan upp i morse med förkylning. Jag visste väl att förkylning inte var bra för mig. Nu kanske Joel alltid förväntar sig att jag ska vara sådär gosekelig när jag blir väckt mitt i natten. HEMSKA tanke!

För att trösta mig själv så beslöt jag för att gå på IKEA idag. Och jag shoppade ljuslyktor, värmeljus, ny badrumsmatta, en ny sminkspegel och förvaringsboxar. För 183 spänn. Om jag känner mig mindre sjuk nu? Nej, enbart sugen på att göra IKEA imorgon igen för att shoppa mer, men det får nog vänta.

Kommentarer
Postat av: E

LÄGG UPP BILDER!! Ge mig inspiration! :D


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback