Kissnödig!

Snor från Erica.

 Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
______________________________________________________

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Jaa ^^

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Som fan!

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Btw.

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Och alltid!

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?

Du är jag.

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?

Vi får försöka tillsammans!

7. Vad vill du höra mest av allt?
Hej söt!

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Nice :)

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?

Hejsan baby!

10. Om du ser en ligist slå en gammal tant vad säger du då?

Bättre dag idag.

11. Din pappa ringer dig klockan 7 en söndag morgon,vad svarar du?
Vi kommer vid 12 tiden.

12. Din vän ber dig om flytthjälp, du svarar?

Hejsan vännen.

13. Vad säger du till ditt ex som ber dig komma tebax?

jag gråter av ditt sms.

14. Med vilka ord gjorde du slut?
Stanna hos mig.

15. Vad blev reaktionen?
Du är hälften av mig.

16. Chefen frågar varför du är försenad till jobbet,ditt svar är?
Hej, kom på att jag skulle skicka till dig.

17. Vad är det mest romantiska du hört?

Hejsan älskling.

18. Vad svarade du?

Härligt!

19. Hur svarar du i telefonen?

hur går det med festandet älskling?

20. Du får en otrolig orgasm, vad skriker du?

Kom precis hem...

21. Ditt livs kärlek friar, hur svarar du?

Hej!

Kommentarer
Postat av: E

Härligt att 90 procent av svaren är mina hahaha :D


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback