Packa, packa, packa!



Packandet är i full gång
.  Har än så länge fyllt 7 kartonger, varav 3 är med bara filmer i, 1 med böcker och resterande med kökssaker som glas, skålar osv. VI HAR PÅ TOK FÖR MYCKET SAKER!!!
Men det är roligt att gå igenom allt, så mycket man har glömt bort att man har, så mycket som man inte sett skymten av sen man flyttade hemifrån. Kan ju även tillägga att det har slängts en heeel del påsar med skräp med, skönt att få rensa ut.

Lite ledsen är jag allt, att jag jobbar helgen då vi flyttar. Vill inte behöva missa ännu en flytt, men jag har ju en del ledig tid under helgen som jag hinner vara med och flytta på. Och på så vis känns det ändå skönt att jag redan börjat packa ner i kartonger, så jag med får vara delaktig.

Idag är förresten, på tal om något helt annat, första dagen utan medicin. Det känns sådär. Har haft ruskigt ont i magen, massa toaspring osv. HOppas jag klarar av den här veckan, jag MÅSTE klara av den här veckan! Så är det bara.
På måndag är det dags för undersökning, hoppas innerligt att det går bra, är jäkligt nervös inför det måste jag säga. Men det är ju enbart max 45 minuter, så det ska jag väl förhoppningsvis klara av. Hoppas jag...

Nu bilr det nog bingen snart, är helt slut efter idag. Känner mig inte riktigt på topp heller, frusen och snurrig, så ska bli skönt att lägga sig tidigt, läsa en bra bok och sova ut innan jobbet börjar imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ida

Är det koloskopi som är på G nu? I så fall kan jag meddela att det inte alls var så hemskt som alla sa, varken laxer-kuren innan eller själva undersökningen. Inget att oroa sig för.



Hoppas det går bra med både flytt och undersökning.

2009-08-21 @ 19:09:19

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback