Monsterfylla

Igår natt hade jag en riktigt hemsk mardröm. Vi skulle ut och äta, jag och Joel och några till. Jag tror bestämt vi var på Folkets Hus ( vilket är helt oresonerligt då de inte har någon matservering what so ever, utan bara är en biograf typ..) och till maten drack jag en ( EN!) öl, och blev dyngrak. På vägen ut från Folkan kunde jag knapp stå på benen och fick släpa mig fram längs väggarna. Då möter jag A & S och försöker intala de att jag är inte full, bara trött. Sen frågar de " Hur mår du egentligen?" och jag börjar ordbajsa om att "Jag har bara druckit 1 öl och jag är full som en kastrull"

Sen vaknade jag och var extremt kissnödig.

Kommentarer
Postat av: spiderchick

jobbigt att vakna kissnödig... =)


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback