I made it!

Helgen börjar äntligen lida mot sitt slut ( trodde aldrig jag skulle behöva säga så, men den här helgen har varit låååång) och då går jag äntligen på semester. 3 härliga veckor, åh, så underbart det ska bli.

Helgen har bestått i massa jobb, och kattpassning.
Eftersom jag verkade vara den enda som har varit hemma den här helgen fick jag i uppdrag att passa tre extra katter. TRE? Hur komma ihåg tre när jag inte ens kommer ihåg lilla Hubban alla gånger?
Tack och lov skönk antalet katter till två extra katter då lilla Stina inte behövde uppvaktas av min lilla nuna.
Men Vilde och Rut har jag fått ansvara för, och det har gått bra. Har känt mig så huslig då jag sopat golv runt kattlådor, diskat kattskålar och bytt kattsand. Heja mig! Och de har fått mat,. pilutta dig Joel ( och demensen...)

Nu väntar jobb mellan 16.30 - 21, sen semester.
Vinet ska ställas på kylning, för ikväll ska det firas!



Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback