Going down

Jag förstår inte vad det är med mig, jag är så ruskigt trött, jämt och ständigt. Det enda som i nuläget känns lockande är att lägga mig och sova. Jag orkar inte ens vara uppe och umgås med darling, kela med katten eller äta ordentligt med mat. Jag orkar ingenting.

Magen har börjat fucka upp sig igen. Idag var ett rent helvete med kramper och ångest. MEN, jag orkar inte ringa min doktor, orkar inte höra mer " Det finns inget mer vi kan göra för dig". Mina Precosa är på upphällningen, måste verkligen ta tag i att ringa doktorn och få nytt recept, samt försöka få något som tar bort kramperna.

Har diskat, skurat toan, bäddat sängen med rena lakan och tagit en lång dusch, allt för att hålla tankarna på plats, men de stretar och drar åt olika håll hela tiden. Jag finner ingen ro i att sitta still och se på tv, inte läsa en bok, inte sitta vid datorn. Ingenting. Jag får panik på det här.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback