Trött MLY

Trött, trött, trött är jag i mitt lilla huvud.
Har känt mig slö hela dagen, men det har gått väldigt bra på jobbet idag, faktiskt.

Igår bjöd vi över mamma och pappa på tacos och vin. Tyckte de behövde muntras upp lite, och de blev så glada så.
Jag tycker så mycket om mina föräldrar, de är verkligen de bästa föräldrarna man kan ha <3
Kvällens bästa var när syster ringde och frågade pappa vad han gjorde och pappa svarar " Vi är hemma hos Emily och super skallen av oss". Stackars syster visste väl säkert inte vad hon skulle tro, jag menar, hon känner ju till mina och Joels alkoholvanor ^^

Jag hade tänkt mig en promenad idag, men då det blåser en aning så vågar jag inte ge mig ut i motionsspåret, kan ju faktiskt få en trädgren i huvudet - hittar på ursäkter eftersom jag inte riktigt orkar gå ut och gå...-

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback