Kalmar

Nu så, om några timmar så åker fröken MLY och herr Russia till Kalmar. Ska bli så roligt! Umgås med bästisErica och bara ha det bra.
Längtar <3

Idag är dock en jobbig dag, skulle äntligen få göra min rektoskopi, men NEJ. Enligt mina prover jag har tagit nu, så är jag frisk. Jag är alltså för frisk i min läkares ögon för att få göra en rektoskopi. För frisk? Jag känner då ingen som har sådana problem med sin mage som jag har. Dessutom menade han på att jag är ung, jag har nog inget som är farligt. Fy fan, hur kan man bara säga så när man är läkare. Jag frågade om jag kunde få en remiss till en koloskopi istället, men det var inte aktuellt i nuläget.
Så nu har jag alltså gått och oroat mig för rektoskopin i nästan 1 månad, har spenderat hela dagen på toaletten för att jag varit så nervös, inte kunnat äta osv, och så möts man av " Det blir inget"

Så efter att ha spenderat 1 timme med att storlipa åt besvikelsen/ ilskan över att inte få göra den här undersökningen så är jag nu tillbaka på noll. Min första tanke är måste hitta en ny läkare, frågan är bara hur...

Men nej, nu får jag lägga alla bekymmer åt sidan, för jag ska ha en sån sjukt jävla rolig helg. WOHOO. Kalmar, here I come!

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback