Kalmar

Mitt i allt elände med en strulig mage och ett nytt tillskott bland symptomen; Illamående från helvetet, så mår jag ändå bra. Bra och faktiskt riktigt jäkla bra. Jag är så sjukt glad. Glad över mina underbara vänner, min underbara Joel, mina underbara föräldrar och mestaste bästaste glad i att jag har Erica.

Helgen har varit så underbar. Resan till Kalmar var aningens nervöst. Joel drack öl på vägen ner och jag snusade frenetiskt. Men när vi körde förbi första skylten där det stod Kalmar så släppte allt och fjärilarna flög sin kos. Lugn och fin rattade jag mig fram längs vägar, vägarbeten och slutligen smågator. Stannar på Ericas gata och ringer. Och hon kommer ut och möter oss. Min lilla ängel står verkligen där, utanför min bil och ler mot mig. Så vacker och så glad står hon där i mörkret och ler mot mig och kramar mig.

Husesyn, vin, kattklappar och huntratals fotografier. Kramar, skratt och roliga berättelser från våra liv.
Bakfylla, taktisk vila, jonglering, mys och utgång.

Min fröken Gråberg och jag passade ihop. Det var precis som om vi alltid kännt varandra ( 3 års mailande, smsande och telefonsnack) och att enda skillnaden nu var att det faktiskt satt en livs levande, underbart söt, Erica bredvid mig när jag pratade med henne. Det är ren och skär kärlek det! Kärlek till min bästaste bästa vän ♥







Kommentarer
Postat av: E

Fan vad jag blir glad att vi känner likadant som jag gör. Förlåt för att jag blev cp-full, bet dig osv, men you know, jag älskar dig. Sådär äckligt mycket. Precis som du skriver kände jag att det var precis som om vi känt varandra LÄNGE och inte alls bara möttes för första gången.



Åh, Lewis. Om du visste hur mycket du betyder för mig.

Postat av: Skinhead Barbiedoll

LÖÖÖÖÖÖÖÖÖVLY

2009-05-14 @ 12:09:14
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback