Kära dagbok...

Tors 3 okt 2002 10:25
saker som jag måste göra:

+ tänka på mitt humör..
+ säga ifrån när nåt är fel
+ berätta hur mkt mina kompisar betyder för mig
+ sluta sitta på lunar så mkt
+ bränna marias skivor
+ prata med han
+ Plugga matte, för jag fattar inte riktigt
+ tänka ut vad jag vill ha när jag fyller år ( 20 oktober för er idioter som inte visste det)
+ sluta spendera pengar på onödiga saker som t. ex choklad i caféterian
+ städa mitt rum
+ klippa mig
+ köpa vinter- och höstkläder
+ äta mer frukost så man inte blir döhungrig redan under första lektionen i skolan
+ kolla upp varför jag jämt har så ont i magen
+ äta c- vitaminer så jag inte blir förkyld
+ skaffa mig ett liv?


F-U-C-K
Hahaha. Ibland älskar jag lunarstorm, inte att sitta där inne och gästboka, utan att läsa mina gamla dagboksinlägg.

Tillägg: Han = Joel
på den tiden vi inte riktigt var ihop.

Kommentarer
Postat av: E

AAAAAAAAAAAAW! :D


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback