Mankini


Igår var det kalas. 25års kalas för Björn. Ett mycket trevligt sådant med. God mat ( smörgåstårta, MUMS!) och trevligt sällskap. Knepig tipsrunda ( undrar om det var därför vinet tog slut så fort?) och roliga presenter.

Roligast var nog mankinin som björn fick av Dan och Annika. Och alla ville verkligen ha den på sig med ( NOT!). Alla utom jag vill säga, som glatt testade den illgröna mankinin som blev känd från filmen Borat. Dock hade jag kläder på mig, kändes lite vulgärt att bara gå runt i en illgrön mankini. Sedan fick jag även Björn och Joel att prova skapelsen. Hade gärna sett höggravida Annika i den, men hon var rädd att den inte skulle passa alls.

Det blev en tidig hemgång från festen då både jag och Joel var ruskigt trötta. Jag med min monsterförkylning, och Joel som varit iväg på kvalmatch halva dagen ( med förlust dock). Så vi var hemma innan tolv och jag steg upp vid 12 idag. Skönt med lång sovmorgon för en gångs skull. Förkylningen är inte bättre, hela huvudet är som en ballong, så jag ska nog ta mig en varm dusch nu och sen krypa ner i soffan och se en film. Hämta lite krafter inför arbetsveckan borde jag med göra, nu väntar min 6 dagars vecka. fy, så segt!


Kommentarer
Postat av: E

Som sagt, jag drömmer om er båda i samma Mankini, du och Joel. ^^


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback