Så var man 24 år gammal helt plötsligt.

Vilken underbar födelsedag jag hade igår. Trots att jag låg hemma i feber, ledvärk och en ömmande arm som inte gick att röra på, så hade jag en toppendag. Gratulationerna bokstavligen haglade in, tack alla sötnosar som kom ihåg min dag!

Blev fint uppvaktad av Joel, föräldrarna, svärföräldrarna och Joels mormor o morfar. Även fint samtal från mormor, och från älskade syster. Tack så hemskt mycket!

Och för att toppa födelsedagskänslan så fick jag ett samtal från patientnämnden. De har nu tagit emot mitt brev ( eller ja, de försökte ju ringa redan i fredags, men då missade jag deras samtal) och har nu lagt upp ett händelseförlopp för hur de kommer gå tillväga. Min handledare på pat.nämnden verkar vara riktigt kanon, och hon tyckte verkligen att det var ett oturligt fall jag varit med om. Så nu är det igång, i dagarna får jag hem papper till patientförsäkringen, och de ska kontakta högste hönset på lasarettet. Heja. Nu händer det!

Idag sitter jag vid datorn och myser till bra musik. Jag känner mig bättre i kroppen, febern har lagt sig, armen smärtar inte lika mycket som innan, så nu ska jag samla krafter så jag klarar jobba imorgon, har inget överdrivet ansträngande på jobbet imorgon, så det ska nog gå bra.


Kommentarer
Postat av: hystErika

Underbart. Jag blir så GLAD!

Postat av: F A N C Y

Svar. Åh tack =) Ja visst är det!! Allt bra med dig?

2009-10-23 @ 19:10:46
URL: http://fanzo.blogg.se/

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback